SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)

Niemal o jedną piątą wzrosły rok do roku przychody reklamowe magazynów. Największe wzrosty odnotowały „Vogue” i „Zwierciadło”. Mniej na reklamach zarobiły „Przyjaciółka” i „Forbes”.

W okresie od stycznia do kwietnia br. reklamodawcy wydali w magazynach 1,16 mld zł, czyli 19,6 proc. więcej niż w tym samym okresie 2021 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe, netto, Kantar Media).

Niezmiennie liderem wpływów reklamowych wśród magazynów pozostaje „Twój Styl”, który zwiększył przychody rok do roku o 33,5 proc., do 101,6 mln zł.

Drugi w zestawieniu „Tele Tydzień” zarobił na reklamach 76,9 mln zł, czyli 32,9 proc. więcej niż rok temu. Podium zamyka „Vogue”, którego przychody w skali roku wzrosły o 89 proc., do 66,4 mln zł.

Marketerzy na reklamy w „Vivie” wydali 54,7 mln zł (+ 33,6 proc.), w „Życiu na gorąco” – 44,7 mln zł (+42,2 proc.), a w „Zwierciadle” – 34,3 mln zł (+69,9 proc.).

„Przyjaciółka” zarobiła na reklamach 27,5 mln zł (-13,9 proc.), „Pani” – 27,4 mln zł (+10,9 proc.), „Forbes” – 27 mln zł (-10,9 proc.), a „Chwila dla Ciebie” – 25 mln zł (+64,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: „Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TS
Czy ktoś posiada oficjalne dane o sprzedaży tego tytułu?
odpowiedź
User
kkkk
hahahahaaaaaa
odpowiedź
User
Halina
Czy te dane są prawdziwe? Czy uwzględniono rabaty itd. Reklamodawcy popularnych marek nie kupują reklamy tam, gdzie ich target, tylko aspirują... Firma, której produkty są w Rossmannie czy Biedronce za 10-15 zł, reklamuje się w luksusowych tytułach. Da więcej reklam, to w nagrodę luksusowy miesięcznik przyzna jej nagrodę za produkt. A wtedy DUMA WIELKA!
odpowiedź