SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Voltaren Max w reklamie „przynosi ulgę 2 razy szybciej” (wideo)

Wystartowała kampania promująca żel przeciwbólowy Voltaren Max (produkowany przez GlaxoSmithKline) zapewniająca, że produkt ten „przynosi ulgę 2 razy szybciej”.

Bohaterem reklamy jest mężczyzna, którego dopada ból pleców, kiedy szykuje się do treningu. Spot przekonuje, że Voltaren Max to najsilniejszy żel przeciwbólowy, koncentruje się w miejscu bólu i zapewnia ulgę trwającą do 24 godzin (przy aplikacji żelu co 12 godzin).

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Voltaren Max przynosi ulgę 2 razy szybciej”. Zaznaczono, że wynika to z badania przeprowadzonego u pacjentów ze skręceniami kostki, w ramach którego średni czas osiągnięcia 50 proc. redukcji bólu odczuwalnego podczas ruchu wyniósł 4 dni w grupie osób stosujących Voltaren Max, w porównaniu do 8 dni w grupie stosującej placebo.

 

Działania reklamujące Voltaren Max obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Jesienią 2018 roku globalny przetarg na obsługę mediową GlaxoSmithKline, dotyczący m.in. polskiego rynku, wygrał dom mediowy Publicis Media.

Dołącz do dyskusji: Voltaren Max w reklamie „przynosi ulgę 2 razy szybciej” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl