SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

S90 Ambience Concept - komunikacja z ludzkimi zmysłami w koncepcie Volvo (wideo)

Podczas salonu samochodowego w Pekinie firma Volvo Cars zaprezentowała samochód S90 Ambience Concept, stanowiący próbę synchronizacji wizualnej, dźwiękowej i zapachowej.

Article

S90 Ambience Concept oparty jest na modelu Volvo S90 Excellence w wersji trzymiejscowej i skupia uwagę na pasażerach tylnych foteli. Mogą oni personalizować atmosferę w kabinie za pomocą aplikacji smartfonowej, pozwalającej wybrać jeden z siedmiu tematów wizualnych zsynchronizowanych z dźwiękiem i zapachem.


System sterowania wizualizacją przekształca podsufitkę wedle wyboru tematycznego – w zorzę polarną, skandynawski las, jezioro łabędzie, archipelag deszczowy – każdorazowo inspirując inny nastrój, od relaksacyjnego po ożywczy. Można także wywołać tematy "Nokturn" i "Wolność".

Zsynchronizowane z tymi wizualnymi tematami dźwięki dobiegają z systemu audio Bowers and Wilkins, w skład którego wchodzą tweetery zintegrowane w zagłówkach. Każdemu tematowi towarzyszy jeden ze specjalnie stworzonych i dobranych aromatów, wykreowanych przez Byredo, a dobywających się z ukrytych dysz w konsoli środkowej.


S90 Ambience jest prezentowany jako koncept, ale Volvo Cars planuje by wariant ten był dostępny w seryjnych modelach S90 Excellence, poszerzając gamę Excellence – szczególnie na rynku chińskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: S90 Ambience Concept - komunikacja z ludzkimi zmysłami w koncepcie Volvo (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mirec4
W zeszłym miesiącu wypożyczałem w Panek jeden z modeli Volvo i już w nim było dość dużo nowych i ciekawych technologi.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing