WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych

W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika

2014-09-29 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Marketerzy z całego świata przeznaczają obecnie na reklamę w portalach społecznościowych średnio blisko 10 dolarów w przeliczeniu na jednego użytkownika tego typu serwisów - wynika z szacunków firmy eMarketer.

W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika

Najwięcej na reklamę w portalach społecznościowych w przeliczeniu na jednego ich użytkownika przeznaczą reklamodawcy z Ameryki Północnej (38,06 USD w bieżącym roku i 54,59 USD w roku 2016) i Europy Zachodniej (odpowiednio 21,62 USD i 33,5 USD).

Globalna średnia ma w omawianym okresie zwiększyć się z 9,61 USD do 13,01 USD, a nakłady znacząco od niej niższe mają być przeznaczane w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, Europie Środkowo-Wschodniej oraz w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki.

Autor: km

Wiecej informacji: reklama w social media, media społecznościowe, portale społecznościowe, wydatki reklamowe

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia