W cenniku reklamowym TVN najdroższe „Kuchenne rewolucje” i finał „Małych gigantów”

W majowym cenniku reklamowym TVN średnia cena 30-sekundowego spotu jest o 1 proc. niższa niż rok wcześniej. Najdroższe są reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, finałowym odcinku programu „Mali giganci” i niedzielnych „Faktach”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W maju TVN zakończy emisję wiosennych edycji takich programów, jak „Project Runway”, „Mamy Cię”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki”  i Mali giganci” oraz serialu „Prawo Agaty”.

Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spot właśnie przy finałowym odcinku „Małych gigantów”, który stacja pokaże 9 maja - będzie on kosztować 56,9 tys. zł (cena bez rabatu dla spotu 30-sek.). To nieco więcej niż w trakcie emisji zwykłego odcinka programu, 2 maja - wtedy cena maksymalna wynosi 50,2 tys. zł. Niewiele mniej kosztować będzie reklama przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” -  od 31,1 do 52,2 tys. zł.

Za obecność reklamową przy „Project Runway” marketerzy zapłacą od 25,8 do 34,3 tys. zł, a przy „Mamy Cię” - od 35,6 do 37,9 tys. zł. Reklama przy poniedziałkowym „You Can Dance” to wydatek rzędu 37,3-42,2 tys. zł, a przy programie „Kuba Wojewódzki” - od 26,6 do 28,4 tys. zł. Emisja spotu przy programie „Uwaga!” kosztuje 32,6 tys. zł, a przy „Piekielnym hotelu” - od 24,4 do 30,1 tys. zł.

Spośród seriali najdroższą reklamowo produkcją jest codzienny serial „Na Wspólnej” - tu za reklamę trzeba zapłacić 37,7 tys. zł. Maksymalna cena przy „Prawie Agaty” wynosi z kolei 32,8 tys. zł. Chcący się promować przy nadawanych w niedzielny wieczór serialach reklamodawcy zapłacą 26 tys. zł za reklamę przy „Mąż czy nie mąż” i 27,5 tys. zł przy „Nie rób scen”.

Z kolei emisja spotu w piątkowym paśmie filmowym „Superkino” to wydatek rzędu od 45,1 do 46,1 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-jak-milosc-i-wiadomosci-najdrozsze-w-majowym-cenniku-reklamowym-tvp ##

Reklamy emitowane przy programie informacyjnym „Fakty” najdroższe są jak zawsze w niedziele - kosztują 46,5 tys. zł. W dni powszednie cena wynosi 43,2 tys. zł. Reklama przy serwisie sportowym w niedziele ma cenę 46,1 tys. zł, a w dni powszednie - 36 tys. zł, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio 45 tys. zł i 35 tys. zł.

W majowym cenniku TVN średnia cena cennikowa jest niższa o 1 proc. od ceny gwarantowanej, który w tym miesiącu wynosi 15 707 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online