SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze „Wiadomości”

Zdecydowanie mniej niż rok temu zapłacą w czerwcu br. marketerzy zainteresowani reklamą na antenach w TVP1 i TVP2. Najdroższe są spoty przy finałowym meczu Ligi Mistrzów i przy transmisji jubileuszowego koncertu Maryli Rodowicz na festiwalu w Opolu.

Najwyższy spadek cen reklam dotyczy „Wiadomości" w TVP1. W czerwcu br. spoty przy tym serwisie informacyjnym w dni powszednie kosztują maksymalnie 13,7 tys. zł, podczas gdy rok temu kształtowały się w przedziale od 11,4 do 35 tys. zł (ceny netto dla spotów 30-sek., bez rabatów). Wyższą cenę w porównaniu z rokiem ub. ma jedynie spot przy niedzielnym ich wydaniu -  wynosi ona 37,7 tys. zł wobec 35,5 tys. zł w czerwcu ub.r.

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 27,3 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 33,2 tys. zł) i 34,8 tys. zł w niedziele (w ub.r. 36,3 tys. zł), a przy prognozie pogody odpowiednio: 23,6 tys. zł i 32,1 tys. zł (w ub.r. 26 tys. zł i 34,9 tys. zł).

W czerwcowym cenniku TVP1 najwyższą cenę mają reklamy przy transmisji finałowego meczu Ligi Mistrzów pomiędzy Juventusem Turyn a Realem Madryt, która zostanie pokazana 3 czerwca. Reklama kosztuje 64,7 tys. zł. Biuro Reklamy TVP będzie jednak dodatkowo sprzedawać miejsca w blokach reklamowych przy tej transmisji w drodze licytacji, która odbędzie się 22 maja.

Dość wysokie ceny mają też spoty przy transmisjach festiwalu w Opolu, który odbędzie się od 9 do 11 czerwca.
Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym koncercie „Złoty Jubileusz Maryli Rodowicz” - 47,9 tys. zł. Tego dnia TVP1 pokaże też „Opole After Party” - reklama przy tej transmisji kosztuje 37 tys. zł.

Za emisję spotów przy koncercie „Od Opola do Opola” w piątek 9 czerwca reklamodawcy zapłacą 36 tys. zł, a przy koncercie „Premiery” -  35,2 tys. zł. Zaś przy sobotnich „Debiutach” - 37 tys. zł, a przy koncercie „Pół wieku kabaretu pod Egidą” - 35,3 tys. zl.

Przy ubiegłorocznej relacji z opolskiego festiwalu reklamy kosztowały od 29 do 46 tys. zł.

17 czerwca TVP1 pokaże koncert Eska Music Awards 2017 – spot przy nim kosztuje 26,1 tys. zł.

W TVP2 w czerwcu ub.r. najwięcej kosztowały reklamy przy serialu „M jak miłość”. W tym roku nie będzie premierowych odcinków tej produkcji, tak samo nie będzie nowych odcinków serialu „Na dobre i na złe”.

„Barwy szczęścia” będą nadawane do  9 czerwca, a reklama przy nich kosztuje maksymalnie 39,5 tys. zł (w ub.r. 45 tys. zł). Do tego czasu od poniedziałku do środy TVP2 będzie emitować w godzinach wieczornych po dwa odcinki serialu „Na sygnale”. Cena spotu przy nim wynosi 38,8 tys. zł.

W pierwszy piątek czerwca pokazane zostaną po raz ostatni odcinki seriali „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”. Na reklamy przy nich trzeba wydać odpowiednio 23,2 tys. zł i 20,5 tys. zł.

25 czerwca TVP2 pokaże „Galę Disco Polo” - reklamy przy nim wyceniono na 25,1 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze „Wiadomości”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
Nikt nie chce się reklamować przed Wiadomościami??? Niebywałe!
odpowiedź
User
Asia
Hahaha. Ukatrupił Kurski dojna krowe Wiadomosci. Przed rzadami Kurskiego wszyscy chcieli reklamowac sie tylko wokol Wiadomosci. Teraz, jak widac, nie ma chetnych.
odpowiedź
User
prawnik
Reklama przy "Gali Disco Polo" droższa niż najdroższa reklama przy Wiadomościach.
O tempora, o mores!
odpowiedź