SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze „Wiadomości”

Zdecydowanie mniej niż rok temu zapłacą w czerwcu br. marketerzy zainteresowani reklamą na antenach w TVP1 i TVP2. Najdroższe są spoty przy finałowym meczu Ligi Mistrzów i przy transmisji jubileuszowego koncertu Maryli Rodowicz na festiwalu w Opolu.

Article

Najwyższy spadek cen reklam dotyczy „Wiadomości" w TVP1. W czerwcu br. spoty przy tym serwisie informacyjnym w dni powszednie kosztują maksymalnie 13,7 tys. zł, podczas gdy rok temu kształtowały się w przedziale od 11,4 do 35 tys. zł (ceny netto dla spotów 30-sek., bez rabatów). Wyższą cenę w porównaniu z rokiem ub. ma jedynie spot przy niedzielnym ich wydaniu -  wynosi ona 37,7 tys. zł wobec 35,5 tys. zł w czerwcu ub.r.

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 27,3 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 33,2 tys. zł) i 34,8 tys. zł w niedziele (w ub.r. 36,3 tys. zł), a przy prognozie pogody odpowiednio: 23,6 tys. zł i 32,1 tys. zł (w ub.r. 26 tys. zł i 34,9 tys. zł).

W czerwcowym cenniku TVP1 najwyższą cenę mają reklamy przy transmisji finałowego meczu Ligi Mistrzów pomiędzy Juventusem Turyn a Realem Madryt, która zostanie pokazana 3 czerwca. Reklama kosztuje 64,7 tys. zł. Biuro Reklamy TVP będzie jednak dodatkowo sprzedawać miejsca w blokach reklamowych przy tej transmisji w drodze licytacji, która odbędzie się 22 maja.

Dość wysokie ceny mają też spoty przy transmisjach festiwalu w Opolu, który odbędzie się od 9 do 11 czerwca.
Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym koncercie „Złoty Jubileusz Maryli Rodowicz” - 47,9 tys. zł. Tego dnia TVP1 pokaże też „Opole After Party” - reklama przy tej transmisji kosztuje 37 tys. zł.

Za emisję spotów przy koncercie „Od Opola do Opola” w piątek 9 czerwca reklamodawcy zapłacą 36 tys. zł, a przy koncercie „Premiery” -  35,2 tys. zł. Zaś przy sobotnich „Debiutach” - 37 tys. zł, a przy koncercie „Pół wieku kabaretu pod Egidą” - 35,3 tys. zl.

Przy ubiegłorocznej relacji z opolskiego festiwalu reklamy kosztowały od 29 do 46 tys. zł.

17 czerwca TVP1 pokaże koncert Eska Music Awards 2017 – spot przy nim kosztuje 26,1 tys. zł.

W TVP2 w czerwcu ub.r. najwięcej kosztowały reklamy przy serialu „M jak miłość”. W tym roku nie będzie premierowych odcinków tej produkcji, tak samo nie będzie nowych odcinków serialu „Na dobre i na złe”.

„Barwy szczęścia” będą nadawane do  9 czerwca, a reklama przy nich kosztuje maksymalnie 39,5 tys. zł (w ub.r. 45 tys. zł). Do tego czasu od poniedziałku do środy TVP2 będzie emitować w godzinach wieczornych po dwa odcinki serialu „Na sygnale”. Cena spotu przy nim wynosi 38,8 tys. zł.

W pierwszy piątek czerwca pokazane zostaną po raz ostatni odcinki seriali „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”. Na reklamy przy nich trzeba wydać odpowiednio 23,2 tys. zł i 20,5 tys. zł.

25 czerwca TVP2 pokaże „Galę Disco Polo” - reklamy przy nim wyceniono na 25,1 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze „Wiadomości”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
Nikt nie chce się reklamować przed Wiadomościami??? Niebywałe!
20 0
odpowiedź
User
Asia
Hahaha. Ukatrupił Kurski dojna krowe Wiadomosci. Przed rzadami Kurskiego wszyscy chcieli reklamowac sie tylko wokol Wiadomosci. Teraz, jak widac, nie ma chetnych.
16 0
odpowiedź
User
prawnik
Reklama przy "Gali Disco Polo" droższa niż najdroższa reklama przy Wiadomościach.
O tempora, o mores!
12 1
odpowiedź
User
prawnik
Nikt nie chce się reklamować przed Wiadomościami??? Niebywałe!

Nie niebywałe, tylko naturalne. Wymagające programy misyjne, które z założenia nie są nastawione na masową widownię (a "Wiadomości" teraz do takich misyjnych programów należą) cieszą się mniejszym zainteresowaniem reklamodawców.

Przed rzadami Kurskiego wszyscy chcieli reklamowac sie tylko wokol Wiadomosci. Teraz, jak widac, nie ma chetnych.

Bo przed rządami Kurskiego "Wiadomości" to był lewacki serwis konkurującyo masową widownię z równie lewackimi "Faktami" w TVN. Ot i cała filozofia. Teraz "Wiadomości" są programem bardziej elitarnym z założenia, co nie znaczy, że merytorycznie gorszym, wręcz przeciwnie - poziom jest teraz nadzwyczaj wysoki.


Macieju... daj spokój...
15 2
odpowiedź
User
Karol
Niedługo reklamy przed Dziennikiem będą za darmo rozdawać. Dla firm, które nie będą się bały pocałunku śmierci.
11 1
odpowiedź
User
Arak

Nie niebywałe, tylko naturalne. Wymagające programy misyjne, które z założenia nie są nastawione na masową widownię (a "Wiadomości" teraz do takich misyjnych programów należą) cieszą się mniejszym zainteresowaniem reklamodawców.


"Wiadomości" powinny zająć się przekazywaniem informacji. Zamiast tego zajmują się bliżej nieokreśloną misją. Macieju na czym polega ta misja? Według twoich postów rozumiem, że program jako misyjny można określić wtedy kiedy traci widzów. Nie podajesz żadnych innych kryteriów.
8 0
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
"Wiadomości" powinny zająć się przekazywaniem informacji.

I robią to, całkiem poprawnie, w przeciwieństwie do niepoprawnych "Faktów" TVN czy TVN24.

Według twoich postów rozumiem, że program jako misyjny można określić wtedy kiedy traci widzów. Nie podajesz żadnych innych kryteriów.

Program misyjny to taki, który nie goni za słupkami oglądalności za wszelką cenę i stawia na wysoką jakość merytoryczną, nastawia się na odbiorców bardziej wymagających. "Wiadomości" doskonale spełniają te kryteria.
1 9
odpowiedź
User
hd
Trzykrotny spadek cen przy Wiadomościach. Czyli te premie to za wykończenie programu?
8 1
odpowiedź
User
Arak
Program misyjny to taki, który nie goni za słupkami oglądalności za wszelką cenę i stawia na wysoką jakość merytoryczną, nastawia się na odbiorców bardziej wymagających. "Wiadomości" doskonale spełniają te kryteria.

Macieju zapewne ja nie jestem wymagającym odbiorcą bo zupełnie nie rozumiem twojej odpowiedzi. Prosiłbym cię więc żebyś mnie, prostemu człowiekowi wytłumaczył czym jest ta misja? W jaki sposób "Wiadomości" stawiająca wysoką jakość merytoryczną? Co robią żeby nastawić się na widzów wymagających?
8 0
odpowiedź
User
OLO
no jak to? nikt nie chce wspierać PiSowskich wiadomości?
6 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry