Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku wyniosła 76 933 egz., czyli o 7,11 proc. mniej niż w I półroczu 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 62 525 egz., po spadku o 10,45 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 3,98 proc. i ostatecznie wyniósł 30 659 egz.
Najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 43,93 proc. i wyniosła 12 432 egz.

W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszyła się o 4,19 proc. do 65 748 egz. Drugie miejsce zajął „PC Format” (50 392 egz.; w dół o 7,51 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (28 779 egz.; do góry o 7,46 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „PC World” - było to 41,81 proc. do 11 567 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











