5 lutego w finale ligi footballu amerykańskiego NFL, który odbędzie się na stadionie Lucas Oil w Indianapolis, zagrają drużyny New England Patriots i New York Giants. W przerwie spotkania zaplanowano koncert Madonny (więcej na ten temat).
W zeszłym roku pokazywany na antenie telewizji Fox XLV Super Bowl obejrzało średnio 111 milionów Amerykanów, co jest rekordowym wynikiem w historii transmisji z tego wydarzenia, a jednocześnie daje mu status najpopularniejszej telewizyjnej relacji w historii USA (więcej na ten temat).
W tym roku bezpośrednią relację z tegorocznego Super Bowl przeprowadzi za oceanem telewizja NBC. Przeciętna cena 30-sekundowego spotu wynosi 3,5 miliona dolarów, czyli o pół miliona dolarów więcej niż rok temu. Jeden z reklamodawców za pół minuty czasu reklamowego zapłacił aż 4 miliony dolarów.

>>> Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy Spośród wyemitowanych rok temu reklam największą popularność internautów zdobył dwuminutowy spot firmy Chrysler z udziałem Eminema.
>>> Chrysler z Eminemem - najpopularniejsza na YouTube reklama z Super Bowl (wideo) Wybrane reklamy emitowane w trakcie Super Bowl w poprzednich latach











