SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Polsacie w lutym reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Idolu”

Z oferty reklamowej Polsatu na luty br. wynika, że najwyżej w ramówce stacji wyceniono reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz powracającym na jej antenę po wielu latach muzycznym show „Idol”.

W lutym ramówka Polsatu w tzw. prime time bazować będzie głównie na emisji filmów. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy filmach z cyklu „Mega Hit” emitowanych w poniedziałkowe wieczory. Maksymalna kwota, jaką trzeba zapłacić w tym paśmie wynosi 52 tys. zł za 30 sek. reklamę (cena netto, bez rabatów). W ub.r. maksymalna cena przy tym cyklu sięgała 38,9 tys. zł.

Jedyną nowością, która pojawia się w ofercie programowej jest muzyczny show „Idol”, który wraca do Polsatu po wielu latach przerwy. Zainteresowani obecnością reklamową przy tej premierze marketerzy muszą się liczyć z wydatkiem 44,3 tys. zł za emisję 30 sek. filmu.

W porównaniu z lutym ub.r. w tym roku w Polsacie zdrożały reklamy przy serialach „Pierwsza miłość” i „Świat według Kiepskich”. Przy pierwszej produkcji - z 37,6 tys. zł w ub.r. do 43,2 tys. zł w tym roku. Przy drugiej natomiast podwyżka była znacznie mniejsza - z 35,6 do 36,5 tys. zł.

Reklama przy „Wydarzeniach” to wydatek rzędu nawet 42,6 tys. zł w dni powszednie (39,3 tys. zł w ub.r.) i 34,2 tys. zł w niedziele (w ub.r. 36,3 tys. zł).

Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi z kolei 43,1 w dni powszednie (w ub.r. 39,3 tys. zł) i 45,5 tys. zł w niedzielne wieczory (przed rokiem 48,7 tys. zł), a przy prognozie pogody odpowiednio: 42,6 tys. zł i 49 tys. zł (w ub.r. 37,6 tys. zł i 50,4 tys. zł).

Polsat Media opublikował cennik reklam na luty w tym samym czasie co TVN Media. Dzień wcześniej swoją ofertę przedstawiło Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

Dołącz do dyskusji: W Polsacie w lutym reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Idolu”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żakard
Przy Megahicie reklamy w polsacie zawsze były drogie pomimo poniedziałku. Co do Idola to jest chyba oczekiwanie wśród widzów na remake jednego z pierwszych show muzycznych, a więc i potencjalnie dla reklamodawców dobry czas.
odpowiedź
User
Lolek
Już się nie mogę doczekać Idola. Myślę, że to będzie wielki hit Polsatu. Odważna decyzja, żeby odświeżyć dawny format, ale biorąc pod uwagę jurorów, powinno być bardzo dobrze.
odpowiedź
User
Romek
Faktycznie, Idol już się zbliża i niedługo będzie po prostu hitem. Taki paradoks, że Polsat będzie miał Mega Hit w Poniedziałek i w Środę :)
odpowiedź