Nowe reklamy Orange będą pokazywać perypetie mieszkańców i właściciela apartamentowca, m.in. małżeństwa z dwójką dzieci i psem, pary trzydziestolatków, trzech studentów i właściciela bistro. Każdy z nich ma inny temperament, styl życia i potrzeby, ale lubią się i często ze sobą spotykają. Wszyscy są klientami Orange, którego punkt sprzedaży znajduje się na parterze budynku.
W role bohaterów wcielają się znani aktorzy filmowi i serialowi, m.in. Magdalena Popławska, Piotr Głowacki, Olga Bołądź, Tomasz Schuchardt, Filip Opania i Marcin Stec. Orange podkreśla, że dla wszystkich jest to pierwszy udział w dużej akcji reklamowej.
Nowy cykl reklam ma w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać usługi Orange odpowiadające na codzienne potrzeby różnych osób. Na razie przygotowano cztery spoty. Pierwszy przedstawia główne postaci i zarysowuje łączące ich relacje, a kolejne będą mieć charakter produktowy: jeden rozgrywa się w domu rodziny, kolejny w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem innego jest pies Tenor. Cały format jest zaplanowany długoterminowo.

- Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką. Świat online ma trwały udział w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze - opisuje Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
Start nowego formatu oznacza też koniec cyklu reklam z rodziną Boskich z serialu „Rodzinka.pl.”. Ten cykl zaczął się we wrześniu 2013 roku, w początkowym okresie obejmował też miniserial promocyjny „Boscy w sieci”. W ostatnich reklamach z serii występowała przede wszystkim Małgorzata Kożuchowska: w październiku reklamowała Smart Plan z Neostradą, a we wrześniu usługę Orange Energia, z kolei dzieci i dziadkowie Boscy promowali Smart Plany LTE. Rzadziej natomiast pojawiał się Tomasz Karolak, który osobno reklamował usługi Orange dla firm, po tym jak w pod koniec maja br. niefortunnie zaangażował się w kampanię prezydencką Bronisława Komorowskiego, a krótki kryzys wizerunkowy aktora sięgnął też telekom.

Przy czym wybrani aktorzy z „Rodzinki.pl” nadal będą pojawiać się w niektórych reklamach Orange. Jak poinformował nas rzecznik firmy Wojciech Jabczyński, współpraca będzie kontynuowana przede wszystkim z Małgorzatą Kożuchowską.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-z-nizszymi-przychodami-i-zyskiem-netto-ale-z-wieksza-liczba-abonentow ##
Działania w ramach nowego cyklu reklamowego są prowadzone przede wszystkim w telewizji, internecie oraz na outdoorze (billboardach w całym kraju z hasłem „Co zrobią razem?“ i zaproszeniem na stronę internetową akcji).
Strategię i kreację kampanii wspólnie z Orange Polska przygotowały agencje Publicis Poland, VML Poland (odpowiadająca za aktywności w internecie) i Havas Worldwide Warsaw. Spoty nakręcił Wojciech Szepel, wyreżyserował Arni Olafur Assgeirson, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją - Platige Image i Chimney. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











