SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi zwierzęcy bohaterowie w kampanii „W środowisku Pracuj.pl”

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl w nowej odsłonie kampanii „W środowisku Pracuj.pl” przedstawia nowych, zwierzęcych bohaterów. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery.

Do mediów powraca seria „W środowisku Pracuj.pl”, która zadebiutowała w 2021 roku. W zimowej odsłonie do bohaterów animowanego świata dołącza Maciej Chrumczyk, dzik wykonujący pracę biurową. Niezadowolony z poprzedniej pracy, gdzie panowała “dziczyzna”, a także z wewnętrznych zasad i klimatu w firmie, postanawia poszukać nowego miejsca zatrudnienia. Korzystając z Pracuj.pl, zmienia on swoją sytuację zawodową na lepsze, przechodząc do zaufanego pracodawcy.

Zimowa odsłona kampanii potrwa od 16 stycznia do 28 lutego 2023 roku. W ramach szerokiego miksu mediów zaplanowana została emisja spotów w telewizji, popularnych serwisach VOD, w mediach ogólnopolskich i regionalnych, a także na platformach społecznościowych.

- Od startu naszej animowanej platformy komunikacyjnej do środowiska Pracuj.pl sukcesywnie dołączają kolejni bohaterzy, symbolizujący różne grupy zawodowe i doświadczenia pracowników. Chcemy, by za wysokiej jakości animacją i humorem krył się też konkretny pozytywny przekaz - mówi Małgorzata Burcewicz, brand managerka Pracuj.pl.

Kampania połączona jest z premierą nowej odsłony serwisu Pracuj.pl, uwzględniającej odświeżony design strony głównej, większą personalizację prezentowanych ofert oraz nowe funkcje dla użytkowników, wspierające łatwiejsze i bardziej intuicyjne aplikowanie o pracę i wyszukiwanie ogłoszeń. Elementy nowej wersji serwisu prezentowane są także w animowanych spotach.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil oraz dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów). Reżyserem spotów jest Paweł Krzemiński. Dom mediowy K2 Precise jest odpowiedzialny za zakup mediów TV i digital. Kampanię performance prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w mediach społecznościowych odpowiadają agencja More Bananas oraz zespół ds. komunikacji marketingowej Pracuj.pl. Działania w obszarze PR earned i paid wspiera agencja Linkleaders.

Dołącz do dyskusji: Nowi zwierzęcy bohaterowie w kampanii „W środowisku Pracuj.pl”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomid
Pracuj.pl szuka pracy przedstawicielom trzody chlewnej? Czy obywatel PL szukający pracy to trzoda chlewna? Jak odczytać te kampanie? (algorytm blokuje posty z nazwa zwierzęcia na "ś" )
odpowiedź