SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W starym kinie” promuje telewizję cyfrową (wideo)

Do emisji trafia pierwszy spot informujący o starcie w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej. Reklamę - nawiązującą do programu „W starym kinie” - przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

W pierwszym spocie informującym o naziemnej telewizji cyfrowej Wojciech Kalarus, aktor i parodysta znany m.in. z programu „Szymon Majewski show”, wciela się w rolę Stanisława Janickiego, prowadzącego legendarny program „W starym kinie”. Usprawiedliwianie się przez Kalarusa za niską jakość obrazu wprowadza informację o możliwościach, jakie już teraz daje naziemna telewizja cyfrowa. Taki przekaz będzie podkreślany w pierwszym etapie akcji, podczas gdy w drugim nacisk zostanie położony na informację o zbliżających się terminach wyłączeń analogowego sygnału telewizyjnego.

W kampanii zostanie wykorzystanych 9 spotów telewizyjnych - wszystkie będą opierać się na humorystycznym odwołaniu do kultowych programów telewizyjnych z lat 60., 70. i 80. We wszystkich też główną rolę gra Wojciech Kalarus, odgrywając m.in. Adama Słodowego z  „Zrób to sam” i Telesfora z „Pory na Telesfora". W późniejszym czasie reklamy pojawią się też w radiu, prasie i BTL-u.

- Chcemy wzbudzić sentyment starszych widzów, przywołując programy ciągle żywe w pamięci i pokazując zmianę estetyczną i jakościową, jaka zaszła na przestrzeni kilku dziesięcioleci w telewizji. W kampanii kładziemy nacisk na wywołanie zainteresowania procesem cyfryzacji i możliwościami, jakie daje, a nie na szczegółowe instrukcje - opisuje Paweł Prochenko, partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej, która przygotowała spoty.

Jak na razie pierwszy spot trafia do emisji w kanałach TVP, Polsacie, TV4, TVN i TV Puls, z których każda jest zobligowana ustawowo do nadawania go dwa razy dziennie między godziną 6 a 23. Zresztą te stacje wspólnie z Ministerstwem Infrastruktury sfinansowały całą kampanię.

Dołącz do dyskusji: „W starym kinie” promuje telewizję cyfrową (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozczarowany
co za kaszana, dlaczego 90% projektow realizowanych z panstwowych pieniedzy nadaje sie do kosza?
odpowiedź
User
Espresso
Fakt, spot jest dosyć prostodusznie zrobiony, ale parodia pana Janickiego zabawna :) Jeśli ktoś jeszcze tego nie widział, to Pan Stanisław we własnej osobie pojawia się co niedziela w Telewizji Kino Polska, w programie o takim właśnie tytule: "W Iluzjonie" :-) Polecam - nie tylko dla lepszego rozumienia reklamy!
odpowiedź