WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia” w świątecznej kampanii Hoop Coli (wideo)

Gorący temat

Canal+ i HBO pojawiły się w ofercie Player.pl

0

„W Święta zamień się w słuch” w bożonarodzeniowej kampanii IKEA (wideo)

2017-11-09 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcję, w której jako lektor występuje Bartosz „Fisz” Waglewski, przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi IS, Tank Production i MEC.

„W Święta zamień się w słuch” w bożonarodzeniowej kampanii IKEA (wideo)

Kampania jest oparta na spocie pokazującym rodzinę zasiadającą do posiłku przy bożonarodzeniowym stole. Bartosz „Fisz” Waglewski opisuje, że pozornie zwyczajne gesty pokazują silne uczucia łączące różne osoby, co podsumowuje hasło: „W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość”.

Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, są w niej przedstawiane wybrane produkty z oferty IKEA.

Bartosz „Fisz” Waglewski jest narratorem spotów IKEA od sierpnia br. Działania reklamowe z jego udziałem są prowadzone pod hasłem głównym „Niech żyje dom!”.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi IS, produkcją spotu - dom produkcyjny Tank Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Wiecej informacji: IKEA, reklama świąteczna

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia