- Skargi dotyczą tego, że sygnał się tnie, następuje buforowanie, konsumenci mają problemy z dodzwonieniem się na infolinię - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Majchrzak, główny specjalista w biurze prasowym UOKiK-u. W urzędzie po analizie skarg zostanie podjęta decyzja, czy podjąć w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
Do UOKiK-u nie wpłynęły dotychczas żadne skargi od klientów innych operatorów telewizyjnych dotyczące transmisji Euro 2016.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-400-tys-osob-kupilo-dostep-do-kanalow-polsat-sport-z-transmisjami-euro-2016 ##
Na jakość tych transmisji, pokazywanych w odpłatnych kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, użytkownicy Ipli zaczęli narzekać w sobotę. We wpisach na portalach społecznościowych informowali przede wszystkim o kłopotach z płynnością przekazu, zwłaszcza w wariancie najwyższej jakości obrazu.

Przedstawiciele Ipli w mediach społecznościowych zachęcali użytkowników, by przesyłali szczegółowe zgłoszenia o problemach technicznych. Rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu przekazała nam w poniedziałek, że firma nadal sprawdza, co mogło być źródłem tych kłopotów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serwisy-sportowe-zyskuja-na-euro-2016-strony-polsatu-i-tvp-z-rekordowymi-wzrostami-na-czele-onet-i-wp-pl ##











