Wadowickie Kremówki Papieskie: Ulubione ciasto wszystkich Polaków! (wideo)

W telewizji i prasie startuje kampania reklamowa Wadowickich Kremówek Papieskich marki Gellwe. Akcję pod hasłem „Ulubione ciasto wszystkich Polaków!” FoodCare przygotował wspólnie z Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Wadowickich Kremówek Papieskich ma na celu utrwalanie wizerunku tej marki jako eksperta od smacznego, zdrowego i przyjemnego gotowania i pieczenia. Akcja pod hasłem „Ulubione ciasto wszystkich Polaków!” obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę („Twój Styl”, „Pani”, „Świat Kobiety”, „Claudia”, „Olivia”, „Tina”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Dobre Rady”, „Naj”, „Moje gotowanie”).

Kampanię – zaplanowaną na cały kwiecień – przygotowała firma FoodCare, która produkuje Wadowickie Kremówki Papieskie, przy zakupie mediów współpracując z domem mediowym Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style