SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Waldemar Gasper nowym dyrektorem biura reklamy Telewizji Polskiej

Współtwórca TV Puls i Radia Plus Waldemar Gasper został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora biura reklamy TVP. Zastąpił Marcina Gudowicza, który odchodzi ze spółki.

Waldemar Gasper, fot. tvpWaldemar Gasper, fot. tvp

Gasper w latach 90. był jednym z liderów środowiska konserwatywnych dziennikarzy (tzw. „pampersów”), pracujących w Telewizji Polskiej za prezesury Wiesława Walendziaka. Od 1994 roku odpowiadał w TVP1 za redakcje: kulturalną, społeczną i widowisk artystycznych, opracował nową formułę stacji- za jego czasów w Jedynce pojawiły się m.in. „WC Kwadrans” Wojciecha Cejrowskiego, „Swojskie klimaty” prowadzone przez Jana Pospieszalskiego i modlitwa „Anioł Pański”.

Przed wyborami parlamentarnymi w 1997 roku Gasper prowadził kampanię wyborczą AWS, a potem był doradcą premiera Jerzego Buzka ds. polityki kulturalnej i środków masowego przekazu.

W grudniu 1997 roku Waldemar Gasper został prezesem ds. programowych porozumienia rozgłośni Radia Plus i odpowiadał za rozbudowę sieci. Od kwietnia 1999 roku kierował Agencją Reklamową Plus. W 1997 roku został prezesem spółki Telewizja Familijna, która została stworzona przez spółki z udziałem Skarbu Państwa w ostatnim roku rządów AWS. Firma ta na bazie koncesji należącej do Zakonu Franciszkanów w 2001 roku uruchomiła naziemną stację TV Puls.

Od 2001 do 2013 roku Gasper zajmował się doradztwem w zakresie marketingu i reklamy oraz doradztwem strategicznym, realizował projekty dotyczące inwestycji kapitałowych i zarządzania. Współpracował z globalnymi firmami konsultingowymi oraz start-up’ami w obszarze marketingu. Doradzał  m. in. w sektorze bankowym i telekomunikacyjnym

W tym okresie kierował również spółką 25 percent, która świadczyła usługi w zakresie optymalizacji kosztowej komunikacji telewizyjnej.  W latach 2009-2010 we współpracy z Deloitte Business Consulting brał udział w opracowaniu nowych rozwiązań organizacyjnych oraz procesowych umożliwiających poprawę efektywnosci sprzedaży czasu reklamowego TVP.  Od 2013 jest liderem projektu biznesowego z obszaru big data analytics.

- Bardzo się cieszę, że Waldemar Gasper przyjął moją propozycję i poprowadzi Biuro Reklamy telewizji publicznej. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenia zdobywane przez wiele lat na rynku mediów, marketingu i reklamy pozwolą zrealizować cele biznesowe i umocnić pozycję telewizji publicznej na rynku reklamy.  Waldemar Gasper najlepiej poradzi sobie z dopasowaniem oferty reklamowej  i produktowej Biura Reklamy TVP do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych, nowych technologii i kanałów dystrybucji treści – mówi Jacek Kurski, prezes TVP.

Dotychczasowy dyrektor biura reklamy TVP Marcin Gudowicz odchodzi z TVP za porozumieniem stron. Szefem biura został wiosną 2012 roku. Wcześniej związany był z Grupą Bauer Media, gdzie był dyrektorem biura reklamy i dyrektorem ds. negocjacji korporacyjnych, a także dyrektorem działu kluczowych klientów. Gudowicz w przeszłości pracował m.in. w Ringier Axel Springer na stanowisku key account manager oraz project leader, a także w firmie Media Express (obecnie ZPR Media)  jako dyrektor sprzedaży agencyjnej.

- Zadaniem nowego dyrektora biura reklamy jest utrzymanie stabilności sprzedaży i polityki handlowej obowiązującej w tym roku. Dotychczasowe uzgodnienia handlowe i biznesowe z reklamodawcami i domami mediowymi będą respektowane - podkreśla Jacek Kurski.

- Poza kontynuacją bieżących procesów i projektów czekają nas nowe wyzwania. Chcemy wnikliwie przeanalizować potencjał handlowy poszczególnych obszarów działalności i oferty reklamowej. Będziemy wprowadzać nowe produkty i rozwiązania. Zamierzamy dopasować ofertę handlową do rynku nowych mediów, szczególnie w pozalinearnych kanałach dystrybucji i na urządzeniach przenośnych. Naszym celem jest wdrożenie zaplecza technologicznego do polepszenia procesów obsługi klienta i planowania kampanii reklamowych - zapowiada Waldemar Gasper.

Dołącz do dyskusji: Waldemar Gasper nowym dyrektorem biura reklamy Telewizji Polskiej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
dziwna nominacja
odpowiedź
User
Suppositorium
A dla Ani P. jakiś stołeczek też się jakiś intratny znajdzie ?
odpowiedź
User
Ojciec
Czy histeryczny skowyt sie skończy ?Chyba nie.Bo tylko my możemy "zundzic" .
Taka jest filozofia agentury
odpowiedź