W 180-stronicowym miesięczniku głównymi działami będą: Metal(aktualności ze świata motoryzacji, prezentacje samochodów), Twarze(znani ludzie i ich samochody), Jazda (testy), Top Gear (gadżetydla mężczyzn) i Przewodnik (testy długodystansowe, samochodyużywane). Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Frankowski, jegozastępcą - Jacek Pieśniewski, a gościnnym felietonistą - znany ztelewizji i brytyjskiej edycji Jeremy Clarkson.
Nakład "Top Gear" wyniesie 122 tys. egz., a wydawnictwo zakładaosiągnięcie i utrzymanie w tym roku sprzedaży na poziomie ponad 60tys. egz. Cena egzemplarzowa wyniesie 3,90 zł.
We wprowadzenie tytułu na rynek wydawnictwo zainwestowało 4 mlnzł. Kampania ATL, zaplanowana dla trzech pierwszych numerówmagazynu, obejmie telewizję (m. in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVNTurbo), radio (RMF FM oraz prawie 100 stacji lokalnych), prasę,Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz punkty sprzedaży.Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative MediaWarszawa, a kreacją - agencja Gonnabe.












