SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Walk Digital wchłania Walk Social Media, na czele Joanna Jędrasik

Grupy marketingowa Walk połączyła swoje dwie struktury Walk Digital i Walk Social Media pod marką tej pierwszej. Nowym zespołem - liczącym ponad 20 osób - kieruje Joanna Jędrasik, poprzednio szefowa Walk Social Media.

Joanna Jędrasik Article

- Jedną z podstawowych zasad dobrego service designu jest modelowanie procesów tak, aby były one tak proste, jak to możliwe. Struktura ma za tym nadążać. Połączenie business unitów Walk Digital i Walk Social Media jest tego typu działaniem - uzasadnia Przemek Staniszewski, partner w Walk.

W Walk Digital pracują obecnie 24 osoby, prowadzona jest też rekrutacja na kilka stanowisk. Zespół jest podzielony na sekcje obsługi klienta, technologiczna, strategiczną, social mediowa oraz kreacji (tą ostatnią od lutego br. zarządza Bartosz Jaroszewski).

Szefową Walk Digital została Joanna Jędrasik. Odpowiada m.in. za zarządzanie pracą zespołu i jego rozwój biznesowy, nadzór merytoryczny nad działaniami dla klientów oraz koordynację procesów new businessowych i cross-unitowych. Poprzednio Walk Digital zarządzał Sebastian Oszczepaliński, który zaczął właśnie pracę jako dyrektor operacyjny Ogilvy&Mather Poland.

Z kolei Joanna Jędrasik poprzednio kierowała strukturą Walk Social Media, odpowiadając za jej rozwój, przygotowywanie strategii komunikacji oraz zarządzanie projektami dla klientów. Z grupą Walk jest związana od czterech lat, a wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor działu e-PR w Agencji Atom Media Interaktywne oraz social media manager w McCann & MRM.

Klientami Walk Digital są CEDC (z markami Aperol, Frontera, Glenfiddich), Dilmah, Fundacja Nutricia, Gaspol, Grupa Adamed, Nikon, OFF Festival, Sony Mobile, Skyscanner, Traficar oraz Vision Express.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Walk Digital wchłania Walk Social Media, na czele Joanna Jędrasik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing