W spocie Wargorr sprowadza na Ziemię swojego syna i przekonuje go, że tak jak bawiące się w pobliżu dzieci może nabrać radości, pijąc Czekotubkę. Po spróbowaniu promowanego produktu obaj dołączają do zabawy.
Czekotubka została wprowadzona do sprzedaży przez Lotte Wedel przed rokiem, razem z kilkoma innymi słodyczami dla dzieci. Nowa kampania informuje, że produkt jest obecnie dostępny w nowej wersji smakowej - czekolady Karmelove.
Wargorr w reklamach różnych słodyczy Lotte Wedel występuje od września ub.r. W ostatnich miesiącach promował batoniki Pawełek, a wcześniej m.in. Ptasie Mleczko oraz czekolady Wedel i Karmelove.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, za aktywności w internecie odpowiada agencja Cosmo, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.












