Warka rozdaje w loterii miliony chust kibica i piwo

Wystartowała loteria „Warka biało-czerwoni", w ramach której kibice mogą zdobyć 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln sztuk piwa. Promocja potrwa do 31 lipca, wspiera ją kampania telewizyjna przygotowana przez Agencję 2012.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Loteria przeznaczona jest dla pełnoletnich konsumentów, kupujących Warkę Jasne Pełne lub Warkę Strong w promocyjnym opakowaniu. Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Wygrane chusty, a także piwa Warka Jasne Pełne, odbierać można w wybranych sklepach, których aktualna lista dostępna jest na stronie internetowej marki.

Loterii towarzyszy kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach. Od początku kwietnia emitowana jest nowa reklama, w której oglądamy biało-czerwoną Planetę Warka szykującą się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki. To kolejny spot tej marki z udziałem selekcjonera polskiej reprezentacji piłkarskiej, emitowany w ostatnich tygodniach.

Za organizację loterii „Warka biało-czerwoni” odpowiada G3 Group. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki stworzyła Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i Xbrand. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja The Digitals, a public relations - Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa