Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych bezalkoholowej Warki Radler (produkowanej przez Grupę Żywiec). W reklamach występują Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)

Spot z kampanii zabawnie wyjaśnia, dlaczego piosenkarze Margaret i Maciej Maleńczuk oraz tancerz Rafał Maserak nie nadają się do reklamowania Warki Radler 0.0%. W reklamach są prezentowane dwie nowe wersje smakowe tego napoju: jabłko z miętą i grejpfrut z pomarańczą.

- Nowe smaki Warki Radler 0.0% zapewnią orzeźwienie, lekkość i luz w wielu sytuacjach, nie tylko wieczorem, w weekend czy na wakacjach - opisuje przekaz kampanii Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka.

Kampania reklamowa jest realizowana od 16 kwietnia, obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Nową szatę graficzną butelek i puszek Warki Radler 0.0% zaprojektowała agencja BNA.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Lvov. Spot został wyreżyserowany przez Piotra Kumika, a nakręcony przez Marię Zbąską. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - Studio Rytmika.

Media zaplanował dom mediowy Starcom. Za działania w internecie odpowiada agencja Twin, a za wsparcie PR oraz współpracę z influencerami - agencja PR Room.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?