Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych bezalkoholowej Warki Radler (produkowanej przez Grupę Żywiec). W reklamach występują Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk reklamują Warkę Radler 0.0% (wideo)

Spot z kampanii zabawnie wyjaśnia, dlaczego piosenkarze Margaret i Maciej Maleńczuk oraz tancerz Rafał Maserak nie nadają się do reklamowania Warki Radler 0.0%. W reklamach są prezentowane dwie nowe wersje smakowe tego napoju: jabłko z miętą i grejpfrut z pomarańczą.

- Nowe smaki Warki Radler 0.0% zapewnią orzeźwienie, lekkość i luz w wielu sytuacjach, nie tylko wieczorem, w weekend czy na wakacjach - opisuje przekaz kampanii Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka.

Kampania reklamowa jest realizowana od 16 kwietnia, obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Nową szatę graficzną butelek i puszek Warki Radler 0.0% zaprojektowała agencja BNA.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Lvov. Spot został wyreżyserowany przez Piotra Kumika, a nakręcony przez Marię Zbąską. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - Studio Rytmika.

Media zaplanował dom mediowy Starcom. Za działania w internecie odpowiada agencja Twin, a za wsparcie PR oraz współpracę z influencerami - agencja PR Room.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"