„Warsaw Shore” straciło widzów. „Widownia podzieliła się między telewizję a internet”

Pierwszą część trzeciej edycji „Warsaw Shore” oglądało 100 tys. widzów, o 60 tys. mniej niż drugą odsłonę reality-show. Format nadal notował jednak wyniki lepsze od średniej stacji i pokonał konkurencję. - Duża cześć fanów programu oglądała go w aplikacji MTV Play - mówi nam Jerzy Dzięgielewski z VIMN Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Warsaw Shore” straciło widzów. „Widownia podzieliła się między telewizję a internet”

„Warsaw Shore 3” oglądać można było na antenie MTV Polska w niedziele o 23.00, w okresie od 29 marca do 14 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków reality-show wyniosła 101 tys. osób, co przełożyło się na 1,25 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów oraz na 2,15 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Spośród odcinków trzeciej serii formatu najwięcej widzów zgromadził ten nadany 7 czerwca br. - obejrzało go 149 tys. osób.

Pierwsza część trzeciej odsłony „Warsaw Shore” miała zdecydowanie mniej widzów niż poprzednie edycje formatu. Pierwszy sezon reality-show, emitowany jesienią 2013 roku i zimą 2014 roku, gromadził średnio 178 tys. oglądających przy 2,26 proc. udziału w rynku. Natomiast druga seria „WS”, emitowana wiosną ub.r., przyciągała przed telewizory 160 tys. widzów i miała 1,93 proc. udziału (więcej na ten temat).

W czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore” stacja MTV była nadal zdecydowanym liderem wśród kanałów kierowanych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym 0,40 proc. uplasowała się nadająca w naziemnej telewizji cyfrowej Eska TV. Dalsze miejsca zajęły: Viva Polska (0,08 proc.) i 4fun.tv (0,06 proc.). W grupie komercyjnej Eska TV była druga, ale trzecie miejsce zajęła stacja 4fun.tv.

Mimo spadku oglądalności reality-show stacja MTV Polska jest zadowolona z jego wyników. - 100 tys. widzów to faktycznie nie tak dużo jak w przypadku sezonu pierwszego i drugiego, ale też wtedy nie było MTV Play - płatnej aplikacji dzięki, której można oglądać „Warsaw Shore” w inny sposób niż na ekranie telewizora. Duża cześć widzów, największych fanów programu, wybiera tę aplikację, co powoduje, że oglądalność rozkłada się między nią a telewizję tradycyjną - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. produktu i portfolio Viacom International Media Networks Polska. Podkreśla też, że dzięki nowym rozwiązaniom stacja idzie z duchem czasu i uruchamia kolejne źródło dochodów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-jezykach-stracilo-widzow-ale-wroci-jesienia-do-tvn ##

MTV Polska zaplanowała, że po wakacjach pokaże jeszcze sześć odcinków trzeciego sezonu „Warsaw Shore”, w którym pojawili się nowi uczestnicy - Magda i Damian. Producentem wykonawczym formatu jest firma Golden Media Polska.

Natomiast od 21 czerwca br. w niedziele o godz. 23.00 będzie kanał nadawać program „Warsaw Shore - Oglądaj z Trybsonami”, w którym Eliza Wesołowska i Paweł „Trybson” Trybała będą komentować odcinki trzeciej serii „Warsaw Shore” (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"