„Wataha” hitem HBO. Nowy serial ogląda 350 tys. widzów

Nowy polski serial HBO „Wataha” po trzech odcinkach gromadzi 347 tys. widzów. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższe udziały od średnich stacji. Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który był jednak odkodowany.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Wataha” hitem HBO. Nowy serial ogląda 350 tys. widzów

Średnia oglądalność „Watahy” po trzech tygodniach emisji w niedzielnym paśmie o godz. 20.10 wyniosła 347 tys. osób. Przełożyło się to na 2,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię zgromadził pierwszy odcinek serialu, który pokazany został 12 października br. Zgromadził on 517 tys. osób. Jednak kanał HBO w czasie jego emisji był odkodowany - mogli go oglądać abonenci kablówek i platform satelitarnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rewolucja-w-hbo-powstanie-serwis-vod-jak-netflix ##

Serial ma kilkakrotnie wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów HBO. W okresie od 12 do 26 października br. wyniosły one odpowiednio 0,35 proc. w grupie 4+ i 0,54 proc. w grupie 16-49.„Wataha” to obyczajowo-sensacyjna opowieść o grupie funkcjonariuszy Straży Granicznej, którzy pełnią służbę na wschodniej granicy Polski. Głównym bohaterem serialu jest kapitan Wiktor Rebrow (w tej roli Leszek Lichota). Sześcioodcinkowa produkcja wyreżyserowana została przez Michała Gazdę i Katarzynę Adamik, a jej producentem wykonawczym była ATM Grupa (więcej na ten temat).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska