„Wataha” hitem HBO. Serial oglądało 335 tys. widzów

Emitowany w HBO polski serial sensacyjny „Wataha” oglądało średnio 335 tys. widzów, notując kilkukrotnie wyższe udziały od średnich dobowych wyników stacji. Nadawca nie zdradza, czy nakręci drugi sezon produkcji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Wataha” hitem HBO. Serial oglądało 335 tys. widzów

Średnia oglądalność „Watahy” emitowanej w niedzielnym paśmie o 20.10 w okresie od 12 października do 16 listopada br. wyniosła 335 tys. osób. Przełożyło się to na 1,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek serialu, który pokazany został 12 października br. Oglądało go 517 tys. osób. Jednak kanał HBO w czasie jego emisji był odkodowany - mogli go oglądać abonenci kablówek i platform satelitarnych bez pakietu HBO. Emisja pozostałych odcinków była zakodowana - finałowy zgromadził 364 tys. widzów.

 Nadawca z wyników serialu jest zadowolony. - Średnia oglądalność „Watahy” była dwu-trzykrotnie wyższa, niż oglądalność jakiegokolwiek serialu dotychczas emitowanego na antenie HBO w Polsce i prawie dwukrotnie wyższa, niż oglądalność niedzielnych mega premier filmowych - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska.Serial miał też kilkakrotnie wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów HBO. W okresie od 1 października do 16 listopada br. wyniosły one 0,27 proc. w grupie 4+ i 0,41 proc. w grupie 16-49.HBO Polska nie podaje, czy powstanie drugi sezon „Watahy”. -  Nie udzielamy informacji w sprawie naszych planów produkcyjnych - ucina Niburska

 „Wataha” to obyczajowo-sensacyjna opowieść o grupie funkcjonariuszy Straży Granicznej, którzy pełnią służbę na wschodniej granicy Polski. Głównym bohaterem serialu jest kapitan Wiktor Rebrow (w tej roli Leszek Lichota). Sześcioodcinkowa produkcja wyreżyserowana została przez Michała Gazdę i Katarzynę Adamik, a jej producentem wykonawczym była ATM Grupa (więcej na ten temat).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska