Słodycze firmy Wawel z nowym logo i reklamami pod hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” (wideo)

Firma Wawel ujednolica komunikację reklamową swoich słodyczy Mieszanka Krakowska, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki oraz Fresh & Fruity opartą na haśle „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Schulz brand friendly, Lemon Film Studio, Garden of Words Group i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym logo firmy Wawel znalazło się hasło „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. - Misję marki Wawel można streścić w kilku zdaniach: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty dbając o ich jakość i skład według założeń pionierskiego projektu Dobre Składniki. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro - opisuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel. - Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom - od małych, codziennych czynów do tych wielkich - dodaje.

W ramach projektu Dobre Składniki firma udoskonala receptury swoich produktów, które nie zawierają zbędnych substancji konserwujących, barwników czy sztucznych aromatów. Przy produkcji wykorzystywane są za to wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytyna z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO) oraz większe dawki surowców, które są pożądane w danym wyrobie, np. orzeszków arachidowych w Michałkach.

Jednocześnie ruszają działania reklamowe oparte na spójnej koncepcji kreatywnej obejmującej wszystkie marki firmy Wawel: Mieszankę Krakowską, Malagę, Tiki Taki, Kasztanki oraz Fresh & Fruity. Reklamy pokazują różnego rodzaju dobre wiadomości z codziennego życia, którym towarzyszą promowane słodycze. Kampania podkreśla też, że słodycze te są produkowane tylko z dobrych składników, bez zbędnych substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.

- Żyjemy otoczeni i bombardowani niezliczoną ilością informacji. Wiele z nich epatuje złymi emocjami, nieszczęściem, pretensją do świata. Platforma kreatywna „Dobre wiadomości” stawia markę Wawel w roli piewcy dobrych, optymistycznych i ciepłych komunikatów. Do bohaterów opowiadanych historii docierają dobre wiadomości, które w nieoczywisty i magiczny sposób pozwalają odnaleźć przyjemność w pozornie złej sytuacji i spojrzeć na nią z zupełnie nowej perspektywy. Narracja w naszych reklamach jest typowa dla produkcji fabularnych, a każda z nich ma wprawiać w dobry nastrój - opisuje Artur Leśniak, creative group head w agencji Schulz brand friendly, która odpowiada za strategię i kreację kampanii oraz jej realizację w internecie.

Na razie są nadawane spoty promujące Fresh & Fruity i Mieszankę Krakowską, a w październiku do emisji trafi spot czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

Kampania obejmuje telewizję, internet, radio, prasę oraz outdoor.

Produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Sebastiena Guya - zajęło się Lemon Film Studio, zakupem mediów - dom mediowy Mets, a za obsługę PR odpowiada agencja Garden of Words Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"