WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

Gorący temat

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

0

Wawel rozpisał przetarg na obsługę mediową, zlecenia broni Mets

2018-02-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Producent słodyczy Wawel prowadzi przetarg, w którym wybiera dom mediowy. Obsługi marketera broni Mets.

Wawel rozpisał przetarg na obsługę mediową, zlecenia broni Mets

W postępowaniu udział bierze łącznie sześć podmiotów. Marketer nie zdradza ich nazw. Rozpoczęty w styczniu przetarg ma zostać rozstrzygnięty jeszcze w lutym tego roku.

W ubiegłym roku na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) Wawel wydał ponad 33,86 mln zł, o 10,5 proc. mniej niż w 2016. Firma zmieniła także strategię swoich marek, ich identyfikację wizualną i hasło na „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

W portfolio firmy znajdują się brandy Malaga, Tiki-Taki, Kasztanki, Fresh& Fruity i Mieszanka Krakowska.

Autor: jd

Wiecej informacji: Wawel, przetarg, dom mediowy

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia