SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„We are happy” w kampanii Ecco

Pod hasłem „We are happy” ruszyła w kilku krajach kampania reklamowa jesiennej kolekcji obuwia Ecco. Akcję realizuje agencja Gong.

Głównym elementem prowadzonej obecnie kampanii reklamującej jesienną kolekcję obuwia Ecco jest serwis internetowy wearehappy.eu. Użytkownicy mogą w nim podzielić się swoim szczęściem z innymi, umieszczając krótki wpis wraz ze zdjęciem. Autor najciekawszego komunikatu wygra wycieczkę do Kopenhagi. Natomiast na profilu marki w serwisie Facebook udostępniono zabawną aplikację „Smile’o meter”, która na podstawie zdjęcia internauty mierzy poziom jego szczęścia i podsumowuje jego nastawienie do świata. Wszystkie te działania mają na celu – przez podkreślanie obecności szczęścia w naszym życiu – wywoływać pozytywne skojarzenia z Ecco.



Akcja jest prowadzona jednocześnie w Polsce, Estonii, Czechach oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech. Za przygotowanie strony wearehappy.eu oraz realizację całej kampanii – zaplanowanej do 10 listopada – odpowiada agencja Gong, do niedawna funkcjonująca pod nazwą Click5 (więcej na ten temat).

  • Więcej informacji:
  • Ecco

Dołącz do dyskusji: „We are happy” w kampanii Ecco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl