WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Radio Pogoda zagra w Gdańsku. Jest zgoda KRRiT

"Week ends in Gdańsk!" - międzynarodowa kampania Gdańska za blisko pół mln zł (wideo)

2017-09-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wystartowała kampania promocyjna Gdańska kierowana do turystów zagranicznych. Akcję prowadzoną pod hasłem "Week ends in Gdańsk!" przygotowały firmy Personal PR i Lokomotion.

Kampania "Week ends in Gdańsk!" ma zachęcić zagranicznych turystów do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. W kampanii podkreślone zostały atuty Gdańska jako miasta otwartego, dostępnego, z bogatą, wszechstronną ofertą, które potrafi zachwycić nie tylko w letnie, słoneczne dni.

Kluczowym elementem kampanii jest spot promocyjny, który zrealizowano w konwencji baśniowej opowieści ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą… Bohaterami są tutaj ludzie w różnym wieku, którzy podczas pobytu w "Mieście Wolności" spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Fabułę uzupełnia utwór muzyczny specjalnie skomponowany przez Marka Kuczyńskiego, gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej.

Ponadto w ramach kampanii powstał dedykowany landing page w czterech wersjach językowych, znajdujący się pod adresem http://week-ends.pl i prezentujący oferowany przez miasto Gdańsk produkt turystyczny związany z turystyką typu city-break.

Jako element kampanii przeprowadzona zostanie także akcja z międzynarodowymi influencerami. Działania uzupełnią: dedykowana przesyłka kreatywna do wybranych mediów zagranicznych tematycznie związanych z podróżowaniem oraz konkurs w mediach społecznościowych, w którym do wygrania będą weekendowe pobyty w wybranych hotelach w Gdańsku.

Kampania, której budżet wynosi 470 tys. zł, będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii i Niemczech - przede wszystkim w internecie i w zakresie digital marketingu (portal wydawnictwa turystycznego Lonely Planet, Instagram, YouTube, Facebook, Google AdWords). Zasięg akcji szacowany jest na ok. 15 mln kontaktów.

Zleceniodawcą kampanii jest Miasto Gdańsk we współpracy z Gdańską Organizacją Turystyczną. Realizuje ją agencja Personal PR, a za produkcję spotu odpowiada agencja Lokomotion.

Autor: km

Wiecej informacji: Week ends in Gdańsk, międzynarodowa kampania, Gdańsk

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia