SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Well” nowym magazynem kobiecym Bauera. Teksty dziennikarzy „Twojego Stylu”, Dorota Wellman redaktor kreatywną

Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży nowy magazyn „Well” dla kobiet z dużych miast. Redaguje go zespół miesięcznika „Twój Styl”, a jako redaktor kreatywna współpracuje dziennikarka Grupy TVN Dorota Wellman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

„Well” to magazyn lifestylowy z informacjami i poradami dotyczącymi stylu życia, mody, urody, zdrowia, kulinariów, psychologii i kultury. Redakcja podkreśla, że nie będzie w nim plotek o celebrytach ani horoskopu.

Pismo skierowane jest do dojrzałych, wykształconych kobiet, mieszkających w dużych miastach, z dochodami powyżej średniej krajowej. Ma zapewnić im inspiracje do ciekawszego, lepszego życia. Hasło główne tytułu to: „Normalnie wyjątkowy magazyn”.

„Well” jest przygotowywany przez zespół „Twojego Stylu”, redaktorem prowadzącym jest Magdalena Jaros-Szmidt, zastępca redaktora naczelnego „Twojego Stylu”.

Funkcję redaktor kreatywnej objęła natomiast Dorota Wellman, dziennikarka związana przede wszystkim z TVN. Jej osobowość ma wzmacniać wizerunek pisma jako bliskiego, optymistycznego i stojącego po stronie kobiet.

Do pierwszego wydania „Well” Dorota Wellman przygotowała wywiad z aktorką Grażyną Błęcką-Kolską dotyczący jej życia po śmierci córki oraz artykuł, w którym opisuje najważniejsze przeczytane książki. W numerze znajdują się też teksy o sposobach na dobry i zdrowy sen, seksie osób w wieku ponad 60 lat, idealnej walizce na letnie wyjazdy, mitach o zmarszczkach mimicznych oraz popularności działek w miastach.

Premierowe wydanie „Well” pojawi się w sprzedaży w środę i będzie dostępne do końca września. Liczy 156 stron, kosztuje 7,99 zł. Ukazuje się w nakładzie 120 tys. egz.

Magazyn będzie wspierać kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman. Będzie realizowana w radiu, internecie, oraz pismach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer.

Dołącz do dyskusji: „Well” nowym magazynem kobiecym Bauera. Teksty dziennikarzy „Twojego Stylu”, Dorota Wellman redaktor kreatywną

83 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżesika z dużego miasta
Doskonały pomysł, ale głównie dla działu reklamy.
0 0
odpowiedź
User
B.
Nowe inicjatywy wydawnicze Bauera z reguły pojawiają się, ciągną reklamy z rynku wykorzystując efekt nowości i znikają, gdy on mija. Taka strategia, okiem obserwatora. Zobaczymy, jak będzie tym razem i czy to jest faktyczna nisza do zagospodarowania.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Sprzedaż tych wszystkich kolorowych periodyków których zawartość składa się z reklam, dużych kolorowych zdjęć i tekstów o niczym leci na łeb, a oni nowy wymyślają. Dla kogo?
0 0
odpowiedź