SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Weź łyk muzyki” w promocji piwa Lech

Ruszyła akcja pod hasłem „Weź łyk muzyki” promująca piwo Lech (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe GPD, Czteryczwarte, Lubię to i Tailor Made PR.

By wziąć udział w promocji, należy kupić puszkę 500 lub 550 ml piwa Lech przedstawiającą na grafice płytę winylową oraz napis „Muzyka od Leszka”. Pod każdą zawleczką znajduje się kod uprawniający do nieodpłatnego pobrania jednego utworu muzycznego ze strony muzykaodleszka.pl. Promocja potrwa do 19 marca 2017 roku.

- Leszek Chmielewski przy współpracy z Universal Music Group przygotował dla wielbicieli muzyki nową promocję konsumencką, umożliwiającą pobierane darmowych plików mp3 z bazy ponad 33 000 utworów. Dla fanów Leszka, muzyka jest ważnym elementem życia, dlatego powstał pomysł na akcję, dzięki której każdy może stworzyć swoją playliste. Portfolio artystów Universal Music Group jest tak rozbudowane, że każdy miłośnik różnorodnych gatunków muzyki, znajdzie coś dla siebie - opisuje tę akcję Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej.

Promocja będzie wspierana działaniami reklamowymi w internecie.

Puszki piwa Lech na potrzeby akcji zaprojektowała agencja Czteryczwarte, kreacją reklam zajęła się agencja GPD, za aktywności w internecie odpowiada agencja Lubię to, a za działalności public relations - agencja Tailor Made PR.

Dołącz do dyskusji: „Weź łyk muzyki” w promocji piwa Lech

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rumcajs
Przy muzyce jak się rozpływam to zawsze biore z soba kumpla i robimy to przy Perle, niech tak zostanie
odpowiedź