SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Weź Wygodny Kredyt na szczęście” w kampanii Banków Spółdzielczych (wideo)

Banki Spółdzielcze (należące do Grupy BPS) zaczęły kampanię reklamową kredytu gotówkowego Wygodny Kredyt. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź Wygodny Kredyt na szczęście”, przygotowały firmy marketingowe Granatowi i Effective Media.

W spocie, opowiadającym zabawną historię rodzinną, Wygodny Kredyt jest prezentowany jako proste rozwiązanie, które pozwala spełniać marzenia. Kampania podkreśla też, że kredyt ten można przeznaczyć na dowolny cel, a decyzja o przyznaniu jest podejmowana szybko.

W reklamach pojawia się nowy symbol - słonik w kolorze zielonym, takim jak identyfikacja wizualna Banków Spółdzielczych. W ich poprzednich kampaniach wysoki standard obsługi był symbolizowany przez vipowski zielony fotel.

 

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 22 sierpnia w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (spot na Player.pl i Ipla.tv, reklamy bannerowe, aktywności na Facebooku, treści w serwisie Najblizejludzi.pl).

Kreację kampanii przygotowało biuro kreatywne Granatowi, a media kupił dom mediowy Effective Media.

Dołącz do dyskusji: „Weź Wygodny Kredyt na szczęście” w kampanii Banków Spółdzielczych (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź