SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Whiskas Potrawka promowana w digitalu i telewizji

Whiskas Potrawka to nowa karma w portfolio koncernu Mars. Kampanię wprowadzającą produkt na rynek przygotowała agencja BBDO.

Article

Wprowadzanie produktu rozpoczęło się w połowie lipca, obejmuje spot telewizyjny oraz aktywności w kanałach digital - Facebooku, YouTube oraz Instagramie. Kampania potrwa do 30 sierpnia.

Za kreację kampanii digital oraz adaptację spotu TV odpowiada agencja BBDO Warszawa. Digitalowa część kampanii będzie adaptowana także na inne rynki europejskie, w ramach sieciowej współpracy BBDO i Mars – właściciela marki Whiskas. Wsparcia merytorycznego udzielił Facebook’s Creative Shop.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Whiskas Potrawka promowana w digitalu i telewizji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buahhaha
Chyba niekociarze robili tę reklamę - "koty zrobią wszystko?" koty robią to, co chcą. To ludzie robią dla nich wszystko...
2 0
odpowiedź
User
Lama
To zdjęcie mogłoby być reklamą Wojsk Obrony Terytorialnej, bo kot ma wyraz pyszczka w stylu: "Idziemy po ciebie" :D
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Marki Whiskas i Pedigree są już u mnie skreślone, za to że listonosze są zmuszani do roznoszenia ich próbek za darmo.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing