Po czterech tygodniach emisji widownia “Wiadomości”, nadawanych od poniedziałku do czwartku o 18.50, wynosi 620 tys. osób, Daje to Dwójce raptem 5,44 proc. udziału w grupie 4+ i 5,40 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji telenoweli TVP 2 miała nieco lepszą oglądalność (640 tys.) i wyższy udział w grupie 16-49 (5,80 proc.), a taki sam w grupie 4+ (5,40 proc.).
W czasie pokazywania “Wiadomości z drugiej ręki” Dwójka cały czas zajmuje odległe, czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem z udziałem w 4+ na poziomie 26,85 proc. jest telewizja TVN, nadająca wtedy końcówkę “Detektywów” oraz “Fakty”. Drugie miejsce zajmuje Polsat (20,12 proc., “Wydarzenia”), a trzecia jest TVP 1 (17, ,69 proc., “Jaka to melodia?”, “Wieczorynka”). Taka sama kolejność jest w grupie 16-49.

>>> TVN zdejmuje serial “Wszyscy kochają Romana” - Zgodnie z umową zawartą w czerwcu tego roku wyemitowanych zostanie 48 odcinków „Wiadomości z drugiej ręki”. Dyrekcja TVP 2 nie przerwie emisji telenoweli, nie przewiduje też w przyszłości produkcji takich programów komercyjnych - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP. Zdjęcia do serialu skończyć się maja w połowie października br. Wraz z 48 odcinkiem wątki w telenoweli się co prawda zamykają, ale istniała możliwość jej kontynuacji. Ze względu na wyniki TVP jej jednak nie wykorzysta.
“Wiadomości z drugiej ręki” to adaptacja komediowej telenoweli argentyńskiej “Los exitosos Pells”. Serial w krzywym zwierciadle pokazuje medialną rzeczywistość, m.in. pracę w kanale informacyjnym. W obsadzie znaleźli się m.in. Wojciech Mecwaldowski, Magdalena Łaska, Maja Hirsch i Waldemar Błaszczyk. Oryginalną wersję serialu kupiła Grupa TVN i pokazuje ją na antenie amerykańskiej wersji stacji iTVN, która skierowana jest do Polonii.

Widownia “Wiadomości z drugiej ręki” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni “Wiadomości...”











