„Wiadomości” z wyższą widownią we wrześniu niż „Fakty” (wydanie po wydaniu)

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych są „Wiadomości” TVP1, które pierwszy raz od stycznia br. mają więcej widzów niż „Fakty” TVN. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów stracił „Teleexpress”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Wiadomości” z wyższą widownią we wrześniu niż „Fakty” (wydanie po wydaniu)
Danuta Holecka, fot. TVP

W okresie od 1 do 20 września 2016 roku „Wiadomości” TVP1 oglądało średnio 2,74 mln widzów, co zapewniło stacji 21,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 18,43 proc. widzów, czyli 620 tys. oglądających, ale jego udział zmalał z 25,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Tym samym pierwszy raz od stycznia br. „Wiadomości” TVP1 regularnie mają większą widownię, niż „Fakty” TVN.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowały „Fakty” TVN. Widownia tego dziennika jednak zmniejszyła się o 15,69 proc. (461 tys. osób) do 2,48 mln oglądających. Udział „Faktów” w TVN w rynku zmalał z 24,79 proc. do 21,88 proc.

Na ostatnie miejsce podium spadł z kolei „Teleexpress” TVP1. Jego oglądalność zmniejszyła się zdecydowanie najbardziej w zestawieniu - o 25,74 proc. (832 tys. widzów) i w okresie od 1 do 20 września 2016 roku wyniosła ona 2,40 mln osób. Z kolei udział serwisu wyniósł 29,14 proc. (rok wcześniej było to 35,16 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maciej-orlos-przechodzi-do-kanalu-telewizyjnego-wirtualnej-polski ##

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu. Widownia tego dziennika wyniosła 1,71 mln osób, po spadku o 20,44 proc.

Wynik plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 poszedł w dół o 16,24 proc. do 1,10 mln widzów.

Wśród widzów w wieku 16-49 lat w okresie od 1 do 20 września 2016 roku na pozycji lidera oglądalności znalazły się „Fakty”, których widownia zmniejszyła się o 15,33 proc. do 878 tys. oglądających.

Również i w tym ujęciu wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Teleexpress” - było to 33,08 proc. do 523 tys. widzów.

Oglądalność dzienników dzień po dniu w okresie od 1 do 20 września 2016 roku.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7