Krzysztof Jedlak będzie odpowiadał za papierowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej”. Pracuje on w redakcji od 2012 roku, najpierw jako szef działu podatkowego gazety, a od 2014 roku jako szef nowo utworzonego działu Gazeta Prawna.
W zakres odpowiedzialności pozostałych wicenaczelnych wejdą zaś nowe projekty wydawnicze pod marką „DGP”. - Przejmą oni nad nimi nadzór merytoryczny - mówi nam Joanna Trzaska-Wieczorek, dyrektor ds. PR w Infor Biznes.
Dominika Sikora-Malicka będzie odpowiadać za merytoryczną i koncepcyjną koordynację publikacji książkowych, e-booków, dodatków merytorycznych i sprzedażowych do gazety oraz treści audio/wideo. Marek Tejchman nadzorować będzie tematykę ekonomiczną w gazecie, w serwisach internetowych, we wszystkich projektach wydawniczych oraz konferencyjnych i eventowych. Z kolei Paweł Nowacki zajmować się będzie serwisami internetowymi i nowymi projektami elektronicznymi.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” w sierpniu br. wyniosła 40 892 egz.











