WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Dzień dobry Polsko” ogląda 90 tys. widzów. TVP1 przegrywa z Polsatem

Gorący temat

Polskie Radio: Michał Fabisiak zwolniony, bo nie uprzedził, że pisze o sondażu dla PiS, może wróci do pracy

0

530 tys. osób śledzi nowy serial TVP1 „Mam prawo”

2017-09-20 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Nowy serial „Mam prawo” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 528 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

nowa siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVP nowa siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVP

„Mam prawo” na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 18.55 (w pierwszym tygodniu emisja o 17.25), począwszy od 1 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków audycji wyniosła 528 tys. osób, co przełożyło się na 4,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który jako jedyny pokazany był we wcześniejszym paśmie. Zgromadził on przed telewizorami 735 tys. oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy gł. „Fakty”, osiąga 20,03 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. „Wydarzenia”; 13,85 proc.), a trzecia - TVP2 (gł. „Jeden z dziesięciu”; 11,30 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„Mam prawo” - to serial dokumentalny przedstawiający bezsilność obywatela w konfrontacji z wymiarem sprawiedliwości.

Audycja przedstawia - i analizuje przy udziale najwybitniejszych specjalistów - przypadki niewiarygodne, sensacyjne, czasem wręcz groteskowe, szkodliwe społecznie. Reżyserem misyjnego magazynu jest Jarosław Banaszek.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Mam prawo, TVP1

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia