SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Widzowie woleli “Majkę” od “Prosto w serce” z Anną Muchą

Drugi sezon serialu TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą w roli głównej osiąga gorsze wyniki niż nadawana rok wcześniej w tym samym paśmie “Majka”. Telenowela zapewnia stacji dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, po dwóch i pół tygodniach emisji drugiej serii “Prosto w serce” średnia widownia serialu wynosi 1,79 mln osób, co przekłada się na 18,96 proc. udziału w grupie 4+.

W tym targecie TVN w czasie emisji produkcji (dni powszednie 17.55) jest dopiero trzeci. Liderem pasma jest Polsat z 21,68 proc. udziału, nadający końcówkę “Dlaczego ja?” i “Pierwszą miłość”, a tuż za nim z wynikiem 21,28 proc. jest TVP 1 (“Klan”). Gorzej od TVN wypada jedynie TVP 2 (12,54 proc., “Panorama”).

Z kolei udział “Prosto w serce”  w grupie komercyjnej 16-49 wynosi 18,87 proc., co daje telewizji TVN pozycję wicelidera. Silne pierwsze miejsce zajmuje w tej grupie Polsat, który osiąga aż 26,32 proc. udziału, gorzej od TVN wypadają natomiast TVP 1 i TVP 2.

“Prosto w serce” radzi sobie słabiej niż jego poprzedniczka - ”Majka”, którą w analogicznym okresie ub.r. w tym samym paśmie emisji śledziło 2,12 mln widzów przy udziale wynoszącym 22,01 proc. w 4+ i 22,33 proc. w 16-49.

Telenowela z Anną Muchą miała w grupie komercyjnej lepsze wyniki w styczniu, gdy ruszała jej emisja. Wtedy, po okresie dwóch i pół tygodnia nadawania, jej udział w 16-49 wynosił 20,30 proc. W 4+ natomiast było to jednak trochę mniej, bo 18,81 proc., a średnia widownia wynosiła 2,63 mln oglądających.

Dane telemetryczne pokazują, że serial “Prosto w serce” śledzą głównie panie, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Telenowela “Prosto w serce” emitowana będzie w TVN do końca roku. Od stycznia 2011 roku zastąpi ją serial “Julia” (więcej na ten temat).


Widownia “Prosto w serce” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
05-09-20111 682 59118,48%17,64%
06-09-20111 618 99018,61%19,13%
07-09-20111 772 14118,30%18,07%
08-09-20111 931 98418,07%17,85%
09-09-20111 787 53720,01%20,42%
12-09-20111 803 75019,66%18,48%
13-09-20111 597 29318,45%17,69%
14-09-20111 828 15519,18%19,96%
15-09-20111 960 91120,28%20,70%
16-09-20111 629 11018,21%19,79%
19-09-20112 075 06019,53%18,96%
20-09-20111 745 19617,53%16,41%
21-09-20111 921 41020,19%20,43%
Średnia1 794 71418,96%18,87%


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 064 87821,68%26,32%
TVP 12 025 99421,28%13,96%
TVN: Prosto ...1 794 71418,96%18,87%
TVP 21 194 26012,54%9,05%


Profil widowni “Prosto w serce”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni26,96%56
Kobiety73,04%141
Wiek 4-92,06%35
 10-153,40%50
16 - 192,04%37
20 - 244,92%62
25 - 295,62%63
30 - 345,87%71
35 - 396,39%87
40 - 445,56%87
45 - 495,42%79
50 - 5411,06%138
55 - 5912,59%162
60+35,06%174
Wlk. miastaWieś26,57%68
< 50 tys.28,06%117
50-100 tys.11,11%129
100-200 tys.11,80%146
> 200 tys.22,46%112
ZawódTop management5,78%67
Pracownicy średniego szczebla18,19%121
Pracownicy fizyczni i rolnicy14,82%74
Emeryci42,60%166
Inni18,61%61
WykształceniePodstawowe52,56%116
Średnie33,59%114
Wyższe8,39%67
Inne5,46%43


 

Dołącz do dyskusji: Widzowie woleli “Majkę” od “Prosto w serce” z Anną Muchą

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Remik
Oba te seriale są denne, ale w pierwszym przynajmniej trochę sympatyczniejsi aktorzy grali. A Mucha, Bobek i spółka to zwykłe buraki.
odpowiedź
User
Marcin
ja oglądam na TVN HD
odpowiedź
User
Ewa77
Brzydula i tak była najlepszym z tych seriali - oglądałam dopiero od któregoś tam odcinka ale potem oglądnęłam wszystkie - re we la cj a!
odpowiedź