Według danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl od stycznia do czerwca br. Eska Rock (Grupa Radiowa Time) cennikowo zarobiła z reklam o 69,8 proc. więcej niż rok wcześniej, a Trójka (Polskie Radio) - o 65,9 proc. Jedynka (Polskie Radio) zarobiła z reklam więcej o 34 proc., TOK FM (Agora) - o 29,1 proc., Radio ZET (Eurozet) - o 27,7 proc., a Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) - o 16,4 proc.
Spory wzrost cennikowych przychodów reklamowych w skali roku zanotowało RMF FM (Grupa RMF) - 12,2 proc., a nieznaczne wzrosty osiągnęły Eska Poznań - 4,9 proc., i Eska Warszawa (obie stacje: Grupa Radiowa Time) - 3,9 proc. Za to Eska Wrocław (też Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam 2 proc. mniej.












