Więcej reklam na Facebooku - także w urządzeniach mobilnych i po wylogowaniu

Facebook będzie wyświetlał reklamy w nowych miejscach na portalu. Pojawią się one także na ekranach urządzeń mobilnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podczas konferencji Facebook Marketing Conference (fMC), która odbyła się w Nowym Jorku, Facebook zaprezentował nowy zestaw produktów dla marketerów o nazwie Premium.

Reklamodawcy będą mogli tak jak do tej pory umieszczać reklamy w desktopowej wersji Facebooka w prawej kolumnie strony głównej i w aktualnościach na stronie głównej. Nowością będą reklamy wyświetlające się na stronie, którą użytkownicy widzą po wylogowaniu, a także długo oczekiwane reklamy (tzw. "sponsoried stories") w mobilnych wersjach społecznościowego portalu, które pojawią się w aktualnościach.

grafika

Ponadto Facebook wprowadza usługę Offers, która umożliwi firmom wyświetlanie promocyjnych ofert fanom swoich stron.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber