SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Credit Agricole partnerem nowej trasy Dawida Podsiadło

Bank Credit Agricole będzie kontynuować strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło i weprze jego kolejne działania artystyczne. Bank będzie partnerem nowej trasy koncertowej „Wielkomiejski Tour”, którą artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.

Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Dawida Podsiadło i Credit Agricole. Bank był partnerem jesiennej „Małomiasteczkowej trasy”. 11 koncertów zorganizowanych w największych polskich miastach przyciągnęło łącznie ponad 100 tys. osób. Credit Agricole współpracuje z artystą od wiosny 2018 roku. Dawid Podsiadło został nową twarzą marki i wziął udział w kampanii odświeżającej jej wizerunek.

Potem pojawiał się w kolejnych aktywnościach banku: promował m.in. ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie, pożyczkę gotówkową  czy konto dla Ciebie.

- Dawid Podsiadło jest bez wątpienia najchętniej słuchanym artystą w Polsce, a słuchanie jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób nasze wyjątkowe podejście do relacji z klientami: z uwagą ich słuchamy i doradzamy im takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. Z rozmów z klientami wiemy, że oni szanują takie podejście i właśnie za to nas cenią - mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

- Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko w aspekcie reklamowym. „Małomiasteczkowa trasa” okazała się niezwykłym wydarzeniem, które zrobiło na nas wszystkich wielkie wrażenie. Dlatego z ogromną radością dołączamy do kolejnej trasy Dawida - dodaje Barbara Pijanowska Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem zintegrowanej komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.

Start trasy koncertowej w Cieszynie

W ramach trasy „Wielkomiejski Tour” planowanych jest ponad 50 koncertów w 31 miejscowościach, m.in. w Chorzowie, Bolesławcu, Kołobrzegu, Jarocinie czy Starachowicach.

Pierwszy koncert odbędzie się 3 lutego w teatrze miejskim w Cieszynie.

Bilety na „Wielkomiejski Tour” trafią do sprzedaży w piątek 21 grudnia br.

Kreację reklam dla Credit Agricole tworzy agencja reklamowa Just, za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie – Cube Group i Performics.

Dołącz do dyskusji: Credit Agricole partnerem nowej trasy Dawida Podsiadło

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gina Acampora
Nazywam się Gina Acampora, a dziś mówię jako najszczęśliwsza osoba na całym świecie, a ja powiedziałem, że każdy wierzyciel ratuje moją rodzinę przed moją złą sytuacją, że wypowiem nazwę dla całego szerokiego świata i chciałbym powiedzieć że moja rodzina powróciła na dobre, ponieważ potrzebowałem pożyczki w wysokości 100 000 euro, aby rozpocząć moje życie. Byłem matką z czwórką dzieci i cały świat wyglądał, jakby wisiało na mnie, dopóki nie spotkałem Boga wysłał spółkę pożyczkową, która zmieniła moje życie i moja rodzina, obawiajcie się firm BOGA, Adrian Bayford, był zbawicielem wysłanym przez BOGA, aby ocalić jego rodzinę pożyczką w wysokości 100 tysięcy euro, więc skontaktuj się z nim za pomocą tego emaila adribay0008@gmail.com
odpowiedź
User
villemo09
ma ktoś ten kod rabatowy z CA?
odpowiedź