WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Komisja Europejska ujednolica e-handel: takie same ceny w różnych krajach, tańsza wysyłka, większe uprawnienia UOKiK-u

Gorący temat

TVP Info ze spotem o matce Lecha i Jarosława Kaczyńskich w 5-lecie jej śmierci (wideo)

0

„Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!” - polskie produkty i firmy w kampanii Biedronki

2016-06-13 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Sieć sklepów Biedronka zaczęła kolejną odsłonę kampanii promującej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”. Kampanię reklamową przygotowały agencje Duda Polska i MEC.

„Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!” - polskie produkty i firmy w kampanii Biedronki

Oferta wybranych polskich produktów w promocyjnych cenach dostępna będzie w sklepach Biedronka do 10 lipca. To już jedenasta edycja kampanii promującej polskość w Biedronce.

Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane rodzime przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z tą siecią sklepów. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie artykuły, doskonale mu znane ze sklepowych półek.

W ramach akcji w sklepach Biedronka dostępne są też materiały reklamowe, prezentujące 17 artykułów z różnych kategorii produktowych, takich jak: pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.

Spoty towarzyszące kampanii  „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych” emitowane będą we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych od 12 czerwca do 9 lipca. Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.

„Wiemy, co dobre - wspieramy naszych” to już 11. kampania promująca polskie produkty i współpracę sieci Biedronka z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje kampanii prowadzone były m.in. pod hasłami: „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. W ramach promowania polskich produktów od 2014 r. sieć prowadzi także akcję #jedzcopolskie - na specjalnej stronie internetowej Jedzcopolskie.biedronka.pl można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach Biedronka, takich jak np.: jabłka, gruszki, pomidory, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.

Autor: bg

Wiecej informacji: Biedronka, dyskont, sklep, polskie produkty

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia