Wilk jako dyrektor marketingu reklamuje Old Spice'a także w Polsce (wideo)

Kampania „Wolfdog” - prowadzona przez Procter & Gamble dla marki Old Spice na początku br. roku w USA - obecnie startuje w Europie Wschodniej i Centralnej, m.in. w Polsce. Bohaterem akcji jest wilk udzielający rad mężczyznom.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Wilk jako dyrektor marketingu reklamuje Old Spice'a także w Polsce (wideo)

Kampania cieszyła się dużym powodzeniem w USA. Jej zamysł opiera się na uczynieniu wilka, nazywnego Mr. Wolfdogiem, dyrektorem marketingu marki Old Spice, który w zabawny i często prześmiewczy sposób komentuje wykonywaną przez siebie profesję. Przy tym prezentowany jest jako samiec alfa, pragnący pomóc innym meżczyznom w staniu się takim jak on.

Za kreację kampanii na rynku amerykańskim odpowiadała agencja Wieden & Kennedy.

Na początku grudnia akcja zaczęła się jednocześnie w Polsce (jest prowadzona na facebookowym fanpage'u i youtube'owym kanale Old Spice Polska), na Węgrzech i w Czechach. To pierwsze zagraniczne adaptacje tej kampanii. Aktywności w Polsce realizuje agencja Interactive Solutions.

Jak mówi nam Matej Podobnik, brand PR manager w Procter & Gamble, całą akcję dostosowano pod kątem polskich konsumentów, co wymagało między innymi modyfikacji roli Wolfdoga, a także dodania nowych sytuacji i odcinków. - Old Spice słynie z wesołego charakteru i poczucia humoru. Wciągamy konsumentów do dialogu z marką, nie odchodząc od jej wizerunku, a Wolfdog jest tego doskonałym przykładem - podsumowuje.

Procter & Gamble nie informuje, jak długo potrwa ta kampania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online