SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom

Agencje Isobar i Carat (Dentsu Aegis Network) przygotowały dla południowokoreańskiego oddziału General Motors aplikację V-Showroom - opartą na hybrydowej technologii mixed-reality (MR).

Article

V-Showroom to aplikacja stworzona dla marki Chevrolet i promuje nowy model Cruze. Łączy rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną ze światem rzeczywistym. Dzięki niej klienci mogą zwiedzać wirtualny salon Chevroleta z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Aplikacja działa przez podłączenie specjalnego sensora z iPadem, umożliwiając klientom wirtualny spacer po salonie oraz przetestowanie samochodu bez konieczności jazy próbnej.

Aplikacja dzięki nakładce z rozszerzoną rzeczywistością pozwala także na zobaczenie samochodu w 3D, nie odwiedzając salonu Chevroleta.

- Chevrolet ma długą historię kreowania innowacji w przemyśle motoryzacyjnym - w tym pierwszy elektryczny rozrusznik czy radio samochodowe. Postępy technologiczne mają dla marki kluczowe znaczenie. Cieszymy się z  V-Showroom i liczymy, że z czasem aplikacja będzie rozszerzana na kolejne rynki i modele - komentuje Mark Harland, dyrektor generalny marketingu w Holden&General Motors International.

Aplikacja działa obecnie w Korei Południowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing