SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Witaj w świecie łatwego prasowania” w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)

W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamująca żelazka Philips PerfectCare. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Witaj w świecie łatwego prasowania”, przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska).

Kampania podkreśla główne zalety żelazek Philips PerfectCare: możliwość prasowania w pionie, gwarancję braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silny wyrzut pary. Reklamy przekonują, że dzięki temu prasowanie staje się łatwiejsze i szybsze, a jego efekty lepsze.

Akcja jest realizowana od drugiej połowy sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD, aktywności z udziałem blogerek parentingowych i lifestylowych). Kampanii, zaplanowanej do końca października, towarzyszy promocja konsumencka „Testuj generator pary Philips przez 60 dni”.

Za strategię i realizację akcji, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiadają agencja Lubię to - linked by Isobar oraz dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: „Witaj w świecie łatwego prasowania” w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl