- 18 lat to wiek symboliczny - z jednej strony próg dojrzałości, a z drugiej - nieodparta pokusa bycia szalonym. Ten stan ducha odkrywamy w sobie wszyscy - również wtedy, gdy sięgamy po najnowsze gadżety technologiczne. Kampania pokazuje także, że pewne emocje i radość życia są wspólne dla wszystkich - konflikt pokoleń pojawia się rzadziej, a nastolatkowie i rodzice wzajemnie się uzupełniają i wspierają - opisuje kampanię Ewelina Piątek, marketing manager sieci Media Markt.
Pierwszy sklep Media Markt został otwarty 2 października 1998 roku w Czeladzi. Był promowany wizerunkiem twarzy przypominających Bolka i Lolka oraz hasłem „Po co jeszcze marzyć?”. Obecnie sieć Media Markt obejmuje w naszym kraju 58 placówek.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 26 października w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych), radiu (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Trójka i Czwórka, Radio Eska, RMF Maxxx) oraz internecie (Wirtualna Polska, Onet, Interia, YouTube, Gazeta.pl, Facebook, serwisy VoD).

Reklamom będzie towarzyszyć promocja produktowa.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Demner, Merlicek&Bergmann. Produkcją spotów zajęła się agencja Ideal Ideal, kreacją reklam prasowych agencja Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja firmy Media Saturn Holding), a reklam internetowych - Golden Submarine. Za aktywności w social media odpowiada agencja Lubię to, za planowanie i zakup mediów - dział planowania mediów Media Saturn Holding we współpracy z domem mediowym Universal McCann (w zakresie telewizji), a za działania public relations - agencja Roots PR.











