SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włoska kampania reklamuje jogurty Jogobella Panna Cotta

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży nowego wariantu jogurtów Jogobella - Panna Cotta (produkowanych przez Zott Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Pahnke, M+K, Carat Polska, Isobar Polska, Posterscope Poland i Amnet Polska.

Kampania jogurtów Jogobellę Panna Cotta podkreśla, że mają one smak znanego włoskiego deseru panna cotta - stąd reklamy są oparte na włoskim stylu i symbolach.

W ramach akcji na stronie jogobella.pl udostępniono kreator umożliwiający zaprojektowanie własnego etui na laptopa na wzór włoskich atelier mody. Autorzy najbardziej kreatywnych prac co tydzień otrzymają zaprojektowane przez nich etui i  kody VoD na film „Zakochani w Rzymie”, natomiast w finale zabawy przyznany zostanie skuter Vespa.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Akcja reklamowa obejmuje radio (spot nawiązujący do włoskiego standardu muzycznego „Ti Amo” emitowany w stacjach ogólnopolskich), internet oraz outdoor (tablice 6x3 i citylighty w 11 największych miastach). Potrwa do początku czerwca.

Spoty radiowe przygotowała agencja Pahnke, a reklamy outdoorowe - agencja M+K. Za kreację i realizację konkursu internetowego oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat Polska i agencja reklamowa Isobar Polska, we współpracy z agencjami Posterscope Poland (outdoor) i Amnet Polska (internet).

Dołącz do dyskusji: Włoska kampania reklamuje jogurty Jogobella Panna Cotta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl