SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem trzech marek sieci Makro

Kucharz Wojciech Harapkiewicz został ambasadorem trzech nowych marek sieci handlowej Makro - Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional.

Article

W roli ambasadora, Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych, pokazujących techniki kulinarne oraz przygotowane na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Ponadto weźmie udział w kampanii reklamowej w prasie branżowej, internecie i mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie i w kanale YouTube marki. W halach Makro pojawi się również specjalne oznakowanie.

Wojciech Harapkiewicz zdobył tytuł Szefa Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. To kolejna odsłona jego współpracy z siecią Makro. Jest on członkiem Rady Programowej Szefa dla Młodych Talentów – edukacyjnego programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do młodych kucharzy. Harapkiewicz zasiada również w jury konkursu dla szkół gastronomicznych Wyzwanie Makro Chefa oraz prowadzi warsztaty kulinarne dla przedstawicieli branży HoReCa w ramach programu Szef dla Szefów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Harapkiewicz ambasadorem trzech marek sieci Makro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing