Samsung podkreśla, że linia urządzeń Chef Collection została zaprojektowana we współpracy z szefami kuchni wyróżnionymi przez przewodnik Michelin, dlatego m.in. ich wizerunek jest wykorzystywany w działaniach reklamowych. W Polsce ambasadorem marki został Wojciech Modest Amaro, którego restauracja jako jedyna w naszym kraju otrzymała dwa lata temu gwiazdkę Michelin.
Wizerunek znanych kucharzy i restauratorów ma odzwierciedlać to, że promowane urządzenia dzięki zastosowanym w nich nowoczesnym technologiom i rozwiązaniom zapewniają doskonałe warunki na każdym etapie przygotowywania potraw.

W Polsce akcja reklamowa z udziałem Amaro będzie prowadzona w telewizji, prasie, internecie oraz poprzez działania PR. Jej główny etap zaplanowano na maj.
Kreacją reklam zajęła się agencja Cheil Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a aktywności public relations realizuje agencja Havas PR Warsaw.











