W ramach akcji promocyjnej pod hasłem „Kasa, Lay’s i Pepsi prosto z paczek i spod nakrętek” do wygrania jest 15 milionów nagród o łącznej wartości blisko 17 milionów zł. Aby wziąć udział, należy kupić produkt promocyjny Pepsi lub Lay’s i szukać kodów pod nakrętkami oraz kuponów w paczkach chipsów. Do wygrania jest m.in. gotówka, a także darmowe butelki Pepsi i paczki Lay’s.
Twarzą akcji został Wojciech Szczęsny, którego wizerunek znalazł się na limitowanej linii promocyjnych produktów obu marek oraz na dedykowanych materiałach POS. Promocja potrwa do 28 sierpnia br.
>>> Wojciech Szczęsny twarzą reklamową Pepsi Równolegle rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca akcję. Na jej potrzeby powstał spot z udziałem polskiego bramkarza, który nakręcono pod koniec marca na nowym terminalu portu lotniczego w Łodzi. Reklama będzie emitowana w wybranych stacjach do początku czerwca br.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja BBDO. Media plan opracował dom mediowy Media Direction OMD.











