SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojtek Baranowski piosenką "Wróć" promuje Alior Pay

Wystartowała kampania marketingowa promująca usługę Alior Pay. Alior Bank zaprosił do współpracy artystę Wojtka Baranowskiego i producenta Łukasza Dowgiałło (Luxona) oraz znanych influencerów. 

Alior Pay to rozwiązanie, które umożliwia odroczenie zrealizowanych transakcji kartą, Blikiem, wypłat z bankomatów oraz tradycyjnych przelewów za pomocą aplikacji mobilnej Alior Mobile. 

W ramach kampanii powstał pełnowymiarowy utwór muzyczny „Wróć”, nad którym pracowali wokalista i kompozytor Wojtek Baranowski oraz producent Łukasz Dowgiałło (pseud. Luxon). Piosenka jest zupełnie nową, autorską kompozycją, ale wykorzystuje fragmenty utworu Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam, gdzie byłem”. Do utworu powstał teledysk, w którym wystąpili znani twórcy internetowi.

– Poszukiwania influencerów, którzy idealnie wpasują się w idee kampanii trwały bardzo długo. Zależało nam, by zaangażować twórców z różnych światów, którzy na co dzień tworzą bardzo różnorodny content najwyższej jakości i docierają do różnych grup odbiorców – tłumaczy Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający agencji Buzzgrow i PZL.

W teledysku pojawili się: skoczek narciarski Dawid Kubacki, podróżniczka Agata Sacewicz, influencerka kulinarna Paulina Golec, rękodzielniczka Marzena Marideko i Łukasz Dominiak znany z komediowego profilu „Whos your daddy”. Teledysk został wyreżyserowany przez Igora Leśniewskiego i wyprodukowany przez dom produkcyjny Best Regards Production. 

- Prace nad stworzeniem odpowiedniej strategii komunikacji trwały wiele miesięcy przed uruchomieniem usługi. Naszym zadaniem było stworzenie takiej komunikacji, która z jednej strony budowałaby świadomość i zachęcała do korzystania z nowej usługi, a jednocześnie była angażująca dla różnych grup docelowych – mówi Magdalena Lewicka, dyrektorka departamentu marketingu Alior Banku.

Promocja usługi rozpoczęła się kampanią w telewizji, w kinach i serwisach VOD, gdzie wykorzystane zostały spoty 30” i 15”. Dodatkowo kampania wspierana jest reklamą w prasie, w radio, na nośnikach OOH (paczkomaty Inpost, sklepy Netto, kioski z prasą), a także w placówkach banku. Ponadto, prowadzone są szerokie działania CRM skierowane do klientów banku. 

W ramach działań promocyjnych w kanałach online’owych zrealizowano największą do tej pory kampanię digitalową Alior Banku. Strategia contentowa  ostała oparta na głównej myśli kampanii, czyli idei powrotów. 

Uzupełnieniem kampanii w kanałach digitalowych są publikacje influencerów na Instagramie i TikToku oraz materiały na kanałach własnych Alior Banku. 

 

Za strategię, ideę kreatywną oraz realizację kampanii contentowej odpowiada agencja Buzzgrow z Grupy PZL.Za realizację kampanii ATL i BTL odpowiedzialna jest agencja PZL. Reżyserią spotu zajął się Antoni Nykowski, film wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a za postprodukcję odpowiedzialne było studio dźwiękowe Juice oraz postprodukcyjne Televisor. Wsparciem mediowym kampanii zajmują się Sigma Bis oraz Mets (GroupM). 

Dołącz do dyskusji: Wojtek Baranowski piosenką "Wróć" promuje Alior Pay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl